Fredagsmyys.

Nu har jag äntligen fått lite mat i magen och såfort energin är tillbaka laddas det för fredagsmys! :)
Idol med grannen står på schemat. Pratades även om eventuell skyltverkstad, haha, vi får se, vi får se. Allt kan hända. 

Men först, en sväng på ica, ikväll ska jag unna mig (som om jag itne gör det varje kväll numera), anledningen ikväll är såklart att de är fredag och helg. Jag har ju faktiskt lyckats skriva ihop ett litet stycke på PMet idag också efter en del läsande och diverse googlande på begrepp och andra krångligheter. Bra gjort tycker jag, bara de är ju värt en liten sockerkick!

Och håret blev bra. Jag blir alltid nöjd efter ett besök hos Jessica, och nu provade hon även en ny hårprodukt på mig som funkade skitbra så jag ska nog önska mig den i julklapp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0