Sprattlade under täcket.

Jag gillar verkligen snön. Det har inte kommit mycket, lite vitt på marken bara, men den är som mysig ändå. Det är ju bara så himla synd att man aldrig får se ljuset nu för tiden. Det är mörkt när man vaknar, och ännu mörkare när man går hem. Jag behöver min beskära del av ljus och D-vitamin, men de är de ingen som bryr sig om. Suck.

Jag var nog den tröttaste människan på universitetet idag och det gav som aldrig med sig heller. Kaffe, mat, socker... inget hjälpte. Det är kanske min dag att vila idag helt enkelt.
Jag vaknade ju mitt i natten av en hemsk mardröm. Jag vaknade av att jag sprattlade under täcket och slängde kuddar i sömnen. Det måste ha sett ganska lustigt ut. Tydligen så hade jag nått obehagligt under täcket i drömmen, som jag inte minns va de va nu, men det gjorde inte att jag sov bättre resten av natten kan jag säga. Jag var rätt uppjagad efter de.

Jag har iallafall åstadkommit lite läsning sen jag kom hem, vilket är skönt. Kanske hinner jag komma fram till något vettigt innnan kvällen är slut. Nu tänkte jag iallafall ge mig själv lite mat, så fram med stekpannan bara. Kyckling väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0