Fin lägenhet, men skärpning!

Jag har precis flyttat in i min alldeles nybyggda etta. Jag har inte speciellt mycket möbler så just nu lever jag på golvet bland kartonger, ändå har jag aldrig trivts så bra som jag gör nu. Det låter kanske konstigt? Nu känner jag att jag verkligen har ett hem, mitt hem, som jag får ta hand om alldeles på egen hand. Känns underbart.

Men vad man kan bli jävligt förbannad på är att när man kommer ut till bilen har lapplisa lappat alla bilar utanför bygget inklusive min. 500 spänn i böter. Herregud, flyttar man in måste man ju få parkera bilen utanför för att lasta av sina saker. Men bilen var ju tom? Ja, förmodligen efterson jag var påväg utt med mina saker i lägenheten! Hon lappade till och med en bil med släpvagn vars tak stod öppet. Sedan var det tydligen förbjuden parkeringszon också, men var är den förbannade skylten i så fall? Det finns ju inte ens gästparkeringar tillgängliga här på området. Jag måste säga att jag blev grymt besviken. Så här får det helt enkelt inte gå till! Jag ska klaga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0