Underbara sommarvärme.

Idag har ju varit en sån otroligt fantastisk dag, som jag när jag vaknade imorse inte hade den blekaste aning om hur jag skulle förvalta på bästa sätt. Jag var lite smått orolig att jag skulle hanma inomhus allt för många timmar. Men tur var de ju att det var fler en jag som var ledig idag.

Jag och Linda promenerade till stan med bara ärmar, öppna skor och glajjorna i högsta hugg. Lunch och mjukglass på stan. Sedan låg vi i gräset, som för övrigt faktiskt var torrt, tills klockan var nästan 18.00 och njöt av solen. Fortfarande underbart sommarvarmt även på sena eftermiddagen. Jag känner ju att jag kunde inte varit ledig en bättre dag än denna. Hoppas, hoppas, hoppas att det håller i sig. Man blir så otroligt glad av att känna dessa varma vindar och se alla sommrigt klädda människor myllra på stan.

Nu är det bara att längta efter grillen här näst? Och såklart ett stycke utemöbler och en riktigt grann solbränna!

Kommentarer
Postat av: Linda

det var onekligen härligt!
Mina skoskav är dock kvar...

2007-04-26 @ 18:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0