varför...

...är det alltid så att allt ska hända samtidigt?
När man väl har en planerad helg dyker det alltid upp något precis på samma dag, samma tid, och plötsligt har man ett dilemma. Vad ska jag göra? Och jag som är så dålig på att välja.

I tisdags var jag på Ikea och som tur va hade jag mina föräldrar och ett släp med mig. Gud vad jag handlade. Men då bör man ha i åtanke att jag faktiskt inte hade något med än en säng i lägenheten heller. Fint kommer det iallafalla att bli, om jag nu bara hade haft tid att skruva ihop alla möblerna. Någon som är bra på lampor för övrigt?

För det är nämligen så att redan ikväll åker vi till kittelfjäll. Eliten på jobbet har hyrt en minibuss. Det blir en långhelg i fjällen och jag jag gissar att det kommer bli många skratt, en aning alkohol och förhoppningsvis strålande sol om man ska tro vädergudarna. Känna bara lite jobbigt att jag inte börjat packa ännu, det blir mitt nästa projekt.

"Att ta medicin är inte roligt, men att ha roligt är en bra medicin!"

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är alltid så att allt är samtidigt, typsikt nog.

2007-04-12 @ 14:05:39
Postat av: Linda

Det är så tråkigt att du är borta den här helgen, för jag har inget att göra!

2007-04-14 @ 12:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0