Vårshopping..

Varför är det så himla kul att spendera pengar? Ruskigt dumt nöje måste jag säga.

Var iallafall på stan imorse, kanske var jag där 1,5 h, max 2h. Jag skulle köpa ett par vita gympaskor, men jag hittade inga så det blev inte bara ett par utan 3 par andra skor istället. Shit vad pengar jag hann spendera på så kort tid. Ny vårjacka hittade jag iaf, kanske inte världens snyggaste men den är väldigt trivsam och jag tycker om den. Det är så roligt med nya saker. Och jag får inte glömma, t-shirten jag hittade. Mycket snygg. Så ikväll har jag mest mixat och matchat med skor och jacka. Nu får det gärna bli sommar.

Årets, för mig första grillning, äger troligen rum imorgon. Ölen står i kylen och jag är grymt peppad. Kul med trevligheter.




"Tillfället får inte försummas.
Ett precis likadant besöker oss sällan två gånger."

Kommentarer
Postat av: Linda

Friiida! Svara på mitt sms :P

2007-04-28 @ 19:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0