Bilköer och Nolia.

Igår på min lunchrast tänkte jag att jag skulle passa på att göra lite ärenden, handla lite å så, men den tanken ångrade jag snabbt när jag närmade mig stan. Jag hade inte en tanke på att det faktiskt är Nolia med sina tusentals besökare i vecka. Det blev en lite stressig lunch och beslutet att cykla till Nolia idag när jag och Linda ska dit var inte speciellt svårt. Det är helt otroligt vad ett enda evenemang kan ha stor påverkan på hela stans trafik! Det är tur att jag inte hade bråttom för då hade det nog kunnat bli en och annan svordom bakom ratten.

Solen lyser idag, men det verkar vara lite svalare. Perfekt väder för att strosa omkring bland nybakat bröd, fina bilar, utställningar och diverse andra småprylar. Sedan är det city-beach i Umeå nu. En otroligt rolig sport. Om bara vädret håller och inte orken tryter ska jag försöka att ta mig även dit så har jag iallafall fått sett en, förhoppningsvis, bra beach-vollymatch i sommar.

Ikväll blir det mysmiddag och imorgon är det bröllop. Spännande. Bröllop brukar vara så fina, alla är så glada och lyckliga. Måste komma ihåg att ladda kameran!

Ha en trevlig helg för de tänker jag ha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0