Flyttning två balkonger bort.

Hälften av mina möbler befinner sig nu hos grannen, eller ja, Jonas. Det känns lite konstigt att flytta genom att bara bära sakerna till nästa dörr. Som Jonas sa igår, det här kommer nog bli den lättaste och smidigaste flytten, också den ända i mitt liv, där jag varken behöver bil eller släp. Mitt hem känns nu inte som mitt hem längre.

Tanken var först att flytta lite i taget för att underlätta. Men då är ju frågan, när har man flyttat så mycket saker så att jag anser mig bo på nästa ställe? Och ju mer saker som försvinner härifrån dessto mindre hemma känns det. Därför kommer flytten gå fortare än tänkt, nu vill jag bara packa ihop skiten så det är gjort. Tänk att ha någon som kan välkomna en hem på eftermiddagarna. :) Så ja, nu flyttar vi alltså ihop av både ett och två skäl. Tillsvidare får Sofi ta hand om min underbara lya. Jag litar på dig nu!

Ikväll kommer mamma och pappa tillbaka från utlandet, så frågan är hur svarta dom är på en skala? Jag antar att det visar sig när jag plockar upp dom på flyget! Undrar just när det blir min tur att åka någonstans?



"Det finns bara en som du."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0