God mat i mängder.

När man är på restaurang önskar man alltid att man hade förmågan att äta hur mycket som helst. Det är synd att det ska ta stopp, det är ju så otroligt gott! Och vem skulle inte vilja ha mer utav det goda? Igår var vi på Angelinis. Mycket trevligt ställe, och hon som serverade oss var otroligt duktig.

Men på nått sätt ska det alltid vara så avancerat när det kommer till matlagning numera. Nog för att det oftast blir lyckat och väldigt gott, men hur nöjd skulle jag inte vara för att få något så enkelt som makaroner och köttbuller tex? Med brunsås och lingonsylt! Jag måste nog styra upp de där!

Vaknar upp, otroligt trött, det är alldeles mörkt i lägenheten, tittar ut, det ösregnar. Happ. Planen för ikväll var en personalfest utomhus med grillning och allt vad det innebär, men hur går det nu? Jag får helt enkelt börja dagen med att träna och handla. Sedan hoppas jag att regnilet lägger sig till ikväll.

Sånna här dagar gör att längtan efter utlandet kryper sig allt närmare. Ett sms från sina föräldrar i bulgarien med en bild på stranden och en text som berättar om 30-35 grader varmt etsar sig lätt fast i bakhuvet. Ni njuter väl åt mig med hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0