Hundvalp.

Det måste ha varit sommarens varmaste dag i Umeå igår, utan tvekan. Bilens termometer visade 30 grader. Man skulle kunna säga att det var lite tropiskt när jag och mamma frivilligt valde att äta glassen inomhus!

Min moster har skaffat en till hund. Jag som är hundrädd tycker att det börjar bli lite obehagligt på släktträffarna när hundarna bara blir fler och fler. Men igår åkte vi förbi henne för att hälsa och och titta på valpen. Så otroligt söt. Jätteliten. Slickades hela tiden och försökte naffsa och bita på allt. Om hundar aldrig blev större än sådär skulle till och med jag kunna tänka mig att bli hundägare.

Idag är det äntligen dags. Jag ska äntligen få klippa av mig lite av min hårkalluffs! Det ska bli skönt att bli lite lättare på huvudet. Jobbigt är bara att jag inte riktigt vet hur jag vill att det ska se ut. Jag ska rådfråga frisören för idag ska jag gå till en av mina favoriter. Gör mig snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0