Jag ser inte ut.

Det är helt vitt ute. Dimma. Dis. Förhoppningsvis inte regn. Men jag ser inte längre än kanske tio meter. Vad har hänt?

Simpsons filmen är nu avbockad! Simpson är simpson och roligare än så blev det inte heller. Filmen var bara som ett jättelångt serieavsnitt. Men tycker man att serien är bra så är filmen bra. Förvänta dig inga underverk bara.

Det går någon typ av "bli-sjuk-våg" på jobbet nu, och jag gör att jag kan för att springa slalom mellan bacillerna. Jag vill verkligen inte bli sjuk. Vi fick våran tredje sjukanmälan igår på bara 4 dagar. Usch. Hur ska jag försvara mig? Längtar efter ledighet!



Från helgens mycket lyckade besök på Olearys.

Kommentarer
Postat av: Linda

alltdå, mina tänder är verkligen inte vita på den där bilden...

2007-08-06 @ 12:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0