Nystädad garderob.

Jag har väldigt lite garderober, eller kanske är det för mycket kläder, jag vet inte, men det har iallafall varit ett problem att få nån riktig ordning bland trasorna. Men så idag när jag var ute och promenerade fick jag en snilleblixt och nu har jag städat hela garderoben och möblerat om för att utnyttja garderoberna maximalt. Det blev som en ny garderob, några gamla trasor åkte direkt i paperskorgen och ett par gamla jeans återfanns. Känns otroligt bra att ha fått lite ordning där inne. Nu är det bara sortera papper i pärmar och svabba lägenheten kvar... suck..

Det får nog bli en annan dag. Det är konstigt de där, men såfort man känner att det är ett "måste" att behöva städa blir det genast 100 gånger jobbigare, och kanske 1000 gånger tråkigare.

Känner mig iallafall mycket piggare efter sjuka. Jag och sängen har väl praktiskt taget suttit ihop i helgen så vi är som lite less på varandra nu tror jag. Vi undviker varandra till varje pris. Jag ser fram emot en piggare och lite mer aktiv vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0