Riktigt bra film.

Inget går upp mot riktigt bra film. Nu var det länge sen man fick länga vantarna på en bra film, och vad jag längtar mest efter är en otroligt bra actionfilm men mycket spänning. Det verkar som om det får vänta en stund, och mina förhoppningar är att sista Bourne-filmen går att lita på. Men action behöver inte vara ett krav för en bra film. Igår fick jag se The Illusionist med Edward Norton, som för övrigt nästan bara gjort bra film. Över förväntan, en film med smak, se den.

Jag vet inte, men det känns lite konstigt att behöva återgå till jobbet efter att ha gått hemma i så länge som 4 dagar. Jag kan inte direkt kalla det en minisemester i och med att jag konstant legat i sängen, men det känns som att börja om på nytt. Kanske beror det på att semesterperioderna är slut, och att allt nu ska återgå till det vanliga?



Gå inte och grubbla över sånt som du inte kan få, eller sånt som du inte kan förändra.
Leta efter möjligheterna och uppskatta det du faktiskt har.
Snart inser du hur otroligt rik du är.



"Jag är övertygad om att de flesta människor är ungefär så lyckliga som de bestämmer sig för att vara"
Abraham Lincoln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0