Rix FM.

Varför utsätter man sig för saker som man vet att man inte mår bra av? En allmän undring bara!

Första bodypumppasset på kanske två månader satta sina spår. Träningsvärken har pridit sig som ett virus i kroppen på mig och allting går i slow motion. Men det var riktigt roligt och jag förstår inte varför jag är där så sällan. Jag mår så bra.

Rix FM festival i helgen. Alla pratar om det. Jag förstår inte riktigt grejen med att stå där och lyssna, när det inte ens är bra musik. Det skulle vara för att alla andra är där så att man får träffa lite folk i så fall. Kanske får jag stå där bland 14-åringarna och skrika lite när Danny éntrar scenen, eller varför inte låta elden på tändaren lysa när Ola kör en av sina balader? Hm. Det är kul att det händer något i Umeå iallafalla. Och så Nolia som börjar på lördag. Umeå kommer att ha många besökare i helgen. Själv ska jag väl försöka ha lite kul jag med trots att jag jobbar hela helgen. Så vad är planen? :)

Snälla, inget mer regn va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0