Tandläkarskräck.

Tänk att det alltid ska vara så jobbigt att åka till tandläkaren. Det är väl okej om man vet att man bara ska dit för en grunkoll, men idag gruvar jag för ett ingrepp. Att laga ett hål. Iiiiih. Sitter här och väntar in i det sista för att kanske slippa behöva höra borrens vansinniga ljud. Jag tror att jag väntar förgäves. Min betydligt mer underlägsna sida av mig idag, den positiva delen, säger mig att det är bättre att laga hålet nu så kanske tänderna sitter kvar när man blir gamal! Jag vet. Jag ska. 

Det är iallafalla strålande sol, och jag ska göra min mamma sällskap till Skellefteå i en bil utan AC. Svettigt. Men ingenting spelar någon roll idag, bra som dåligt, för jag kommer bara att njuta av att få vara ledig från jobbet! Känns helt underbart. 



Lever du livet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0