Barnsligt?

Ja kanske. Men JA, jag ser julkalendern! Inte varje dag, men då jag hinner.
Man är bara så gammal som man känner sig och för mig hör julkalendern julen till. Så sluta titta på mig sådär. Och bakom lucka fem i min chokladkalender hittade jag en ekorre!

Imorse ringde farfar till mig. Han tyckte jag var en "slöis" som låg i sängen halv 10 på morgonen. Han ville iallafall bara säga att han varit ute i skogen och kapat en gran till mig. Vad söt han är. Så imorgon får jag en gran avlämnad utanför lägenheten. Kanske är det dags att köpa en julgransbelysning?

Sen måste jag få gratulera Sofia till körkortet. Du har kämpat och slitit och nu är det ditt. Njut av det, och kör inte i diket nu i halkans tider!

Kommentarer
Postat av: Maria

ja ser också på julkalendern ;)

2007-12-05 @ 10:43:52
URL: http://mariaholgersson.blogg.se
Postat av: johanna

god förmiddag på dig !

tänkte bara tipsa om en sida där du kan få gratis
bio biljetter och även present kort. sidan heter
gratisbio och det enda du behöver göra är och bli
medlem där och sedan spana in några sidor. du får
poäng för det du gör där. du får 50 poäng när du
blir medlem och om du klickar på länken här nere
så får du 25 poäng till från mig. detta är jätte
kul och enkelt. present kort kan du få din sko hm
gina tricot kicks och alla de andra stora affärerna. och detta är gratis. har du frågor så
kan du kontakta mig :)

här är länken : http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

hoppas du får en kalas bra dag !

2007-12-05 @ 10:55:17
URL: http://www.fjb.blogg.se
Postat av: Linda

Jag ser också julkalendern, och jag har sett varje avsnitt hittils. Inte idag, men det ska jag se ikväll.

2007-12-05 @ 12:10:50
Postat av: sofia

jag hittade också en ekorre i min julkalender ! :)

2007-12-05 @ 20:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0