Det eviga nyårsproblemet.

Dagens heta samtalsämne, nyår!
Det börjar närma sig, trott de eller ej. Snart är det 2008, helt otroligt vad tiden har gått fort. Men vad är planen på självaste nyårsafton? Det kanske är dags att börja ta sig en funderare. Hur som helst verkar det som att majoriteten av omgivningen redan har planer, och det låter som om det kommer bli en kanonstart på ett nytt år. Jag vill också ha roligt.

Nyårslöften brukar inte riktigt vara min grej, men om det är något jag skulle önska mig så är det att år 2008 blir ett friskt år. Jag är så less på att vara en snorunge! Det tar aldrig slut.

Och ikväll har tiden verkligen sniglat sig fram. Får jag aldrig gå hem?
Man är inte direkt jättemotiverad att jobba måndagkväll, ännu en stängning, efter en arbetshelg med galna, julshoppande, och fullkomligt hysteriska människor. Tur att Jula bjöd på  lussekatter och pepparkakor idag. Måndagsfika kanske kunde bli en ny trend?


Kommentarer
Postat av: sofia

har inga planer, josef jobbar kväll/natt både fredag/lördag. vi kanske kan styra upp något? :)

och du, stjärnan jag köpte på jula sööög. jag har tejpat den typ 74 gånger och snöret bara lossnar. jag har svurit och kastat den i golvet, ge mig en ny !

nu ska vi se bond, vi hörs ! :)

2007-12-10 @ 21:35:46
Postat av: Linda

Jag skulle med kunna hitta på något med dig på nyår, men jag jobbar kväll på nyårsafton och morgon dagen därpå, så jag är inte så himla pepp på att hitta på något...

2007-12-10 @ 21:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0