Förtrollad.

Jag ville se en bra mysfilm som man blir glad av, och det var precis vad jag fick. Otroligt charmig och välgjord, med ett alldeles underbart lyckligt slut. Det är en film som jag kan rekomendera er som gillar disneys barsagor och lyckliga slut. Förtrollad alltså.
Och en sak till med bio; biosofforna längst upp i salongen är totalt underskattade. Okej, du får kanske inte det ultimata bioljudet som centreras mitt i salongen, men du har hur bra sikt som helst. Ingen nöt framfördig som skymmer halva textraden, och hur mycket benutrymme som helst. Råbra.

Just nu sitter jag som mest och väntar på att solen ska börja stråla så att jag kan få en promenad i fint väder. Det verkar gå trögt. Antingen har solen inte tänkt gå upp idag eller så blir det helt enkelt inte bättre än såhär. Frågan är ju om jag inte måste pallra mig ut ändå? Sluta gruva! Bara gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0