Idolfinal.

Idol. Så omtalat. Så överskattat. Favoriterna har åkt ut för länge sen för att svenska folket inte kan rösta! Ändå ska jag skynda hem efter jobbet för att se på skiten! Jag satt just och funderade på varför? Jag tycker inte direkt att någon av de två finalisterna är bra. Det är nog mest bara för att jag vill veta hur det slutar helt enkelt. Någon annan bra anledning har jag inte.

Så medan kollegorna är på after work, åker jag på att jobba kväll och får nöja mig med en tvtittarkväll. Kanske är det lika bra när jag ändå ska jobba hela helgen. Men jag kan inte låta bli att bli lite avensjuk. Nästa helg är det min tur att njuta med mycket nöje. :)


Kommentarer
Postat av: sofia

tur att inte amanda vann ! :)

2007-12-10 @ 09:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0