Lucia.

Igen. Precis som förra året. Man kunde tro att det skulle bli en extra mysig dag, med lucior och tomtenissar... men dagen har varit alldeles vanlig. Ja, nästan alldeles vanlig iallafall. En lussekatt lyckades jag proppa i mig trots att jag redan var mer än mätt. Inte sådär saftig och mjuk som jag hade hoppats på, men en lussekatt är alltid en lussekatt.

Annars har väl den största händelsen idag varit när jag fick veta att jag måste börja 06.45 imorgon, en fredag. Jag kommer vara alldeles för trött för mitt eget bästa. Kanske får jag vänta med alla aktiva nöjen till lördagen och köra mer på mysfredag istället!

Och jag väntar fortfarande med spänning. I veckan får man antagningsbeskedet från universitetet, och dum som jag är har jag slarvat bort min såkallade PIN-kod som tydligen behövs för att få kika på beskedet. Så jag fick börja med att beställa en ny kod och vänta ytterligare några dagar på posten. Jag hoppas koden ligger i brevlådan nu, jag bara MÅSTE få veta! Typ NU. Aaaaah.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag fick se luciatåg på iksu nu ikväll =)

2007-12-13 @ 21:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0