Piggelin mitt i vintern.

Idag har varit en sån där dag som har varit lite upp och ner. Och fastän ögonbrynet kryper ihop till en endaste rynka på grund av huvudvärk så är jag förvånat trevligt mot kunderna. Det känns som att jag borde vara trött och grinig?
Ännu mer avit kändes det med isglass efter lunchen. Mitt i vintern. Fast den var god, så det var nog inte konstigare än att jag åt två stycken av bara farten. Vattenmuggar har spillts ut och många grodor har hoppat ur min mun. För att ta ett exempel så blandade jag ihop bensinstopp med motorstopp vilket inte gjorde sig så bra i sammanhanget. Ett gott skratt fick vi iallafall dela.

Det verkar även regna ganska kraftigt utanför fönserna. I december?! Jag som varit så tacksam över en vit jul, ska allt bara regna bort nu? Enligt vädret verkar plusgraderna hålla i sig... vad ska vi göra?

Jag har även kommit på en sak. Man ska aldrig bestämma sig för att sluta äta godis! För man är aldrig så godissugen som när man vet att man inte ska! Jag har då gett upp nu, tyvärr Jonas.




Innan ni tänkt bli osams,
fråga dig själv hur stort problemet är.
Bråka bara om det som är värt att bråka om,
vi behöver varandra.

Kommentarer
Postat av: Amanda =)

läs gärna min blogg :)

2007-12-05 @ 18:41:42
URL: http://awr.blogg.se
Postat av: Anonym

haha, har du gjort ett sluta-äta-godis-försök nu igen :)

2007-12-06 @ 08:44:55
Postat av: Linda

Det här med snön tycker jag är tråkigt också. nu är det hemskt halkigt väder igen...

2007-12-06 @ 23:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0