Sista rycket.

Nu gäller det. Sista rycker innan julefrid. 06.00 börjar min dag imorgon och just nu känns det tungt med tanke på att jag inte alls är så trött som jag önskar att jag var. Till och med vaken och på jobbet innan julkalendern ens hunnit börja. Men 4 arbetsdagar till innan självaste julafton borde jag väl klara!

Jag var hem till Sävar idag och lämade av lite julklappar och tittade på granen. Jag önskar att vi också kunde ha julgran inne, det är så mysigt. Men i brist på utrymme får våran balkonggran duga, och han gör sig bättre nu när jag knöt fast lite röda julgranskulor i den. Synd att den ska blåsa omkull hela tiden.

Fick iallafall äntligen tag på nån tjej nere på Antagningen imorse, efter ca 40 minuters telefonkö. Tur jag hade högtalarfunktion så ja slapp sitta med luren i örat. Jag hade blivit antagen och hon kryssade svar JA på kursen åt mig. Dessvärre hade jag glömt att prioritera mina sökningar efter vilken jag helst ville gå. Jag är alltså struken från mitt egentliga förstahandsval. Men jag jobbar på saken, och hur som helst ska båda kurserna läsas så Universitetet, here I come! :)
Och förhoppningsvis kommer PIN-koden med posten sa hon. 5 arbetsdagar. Hoppas hon har rätt, för annars...

Sweet dreams.


Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis!

2007-12-20 @ 12:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0