Back in town!

Tre helt underbara dagar i Stockholm utan varken stress eller regn. God mat, mysiga utekvällar, glass i gamla stan och naturligtvis lite shopping. Det blev ett besök på Skansen och en snabb vistelse på Gröna lund där dom dessutom tog tog betalt för maten två gånger! Illa. Så idag har jag suttit och köat på banken för att få tillbaka mina 400 spänn. Det kan man göra mycket annat roligt för tycker jag. Jag vann i luftgevärsskytte. En fågel hann skita mig på benet, 3 cm hade räddat mig men nej, jag hann inte reagera. Sånt kan göra en riktigt irriterad! Jättemysigt hotell med balkong och utsikt mot drottninggatan, stor säng och bra frukost.



Jag har faktiskt inget negativt att komma med, ingenting att tillägga förutom en liten notering... Vädret i Umeå! Vad är det för jäkla pissväder att komma hem till?

Nu ska jag dammsuga lägenheten och styra upp lite mat. Borta bra men hemma är nog ändå alltid bäst. Det är skönt att vara tillbaka.


"Ibland är det bara svårt att förstå.
Det är då man ska tänka mindre och känna efter mer."

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu är det ju faktiskt sol Frida!

2007-07-12 @ 20:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0