Banan likör!

ibland blir man bara med onyker än vad som var tanken. Men kvällen var absolut lyckad. Resten av veckan ska jag kurrera för nu har jag grymt ont i halsen för tredje gången på väldigt kort tid! Jag börjar ju bli orolig. Imorgon ska jag inte göra mycket för världen mer än att kanske grilla god mat på kvällen och se en bra film. Hoppas att jag inte blir långvarit sjuk, jag har försökt att inte skrika så mycket ikväll så jag hoppas att rösten är med mig. Bananlikör och mjölk är ett vasst tips till nästa utekväll! Mycket gott!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Linda

jag tror inte du tål att festa, iallafall tål inte halsen det.

2007-07-15 @ 12:14:34
Postat av: Linda

jag ska på lars med min syster, karin och hennes syster =)

2007-07-16 @ 20:03:56
Postat av: Anonym

jag ska på lars med min syster, karin och hennes syster =)

2007-07-16 @ 20:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0