Beachvolly och Stockholm nästa.

Finns det något roligare? Okej, ja det finns det, men skit samma. Regn och stormvindrar hindrar inte sugna vollyspelare. 2 timmars spel på iksu ikväll var riktigt roligt. Tack för att jag fick följa med och jag hoppas det inte var sista gången!

Har precis ätit kvällsfika och sitter nu här med en öppen resväska, endast halvpackad, och undrar varför det alltid är samma visa varje gång jag ska åka någonstans? Det brukar ju vara ett projekt att välja kläder för en dag, nu ska jag packa kläder för tre! Det är nog därför jag hela tiden skjuter upp det, och det är nog därför jag alltid packar i sista minuten, jag kan helt enkelt inte välja! Och tänk om jag glömmer något? Planet lyfter 7.00 imorgonbitti. Det kommer bli en sömnig morgon, men sen kommer 3 underbara dagar i stockholm som följd. Hoppas solen hänger med. Jag längtar.

Och för dig som velar och funderar fram och tillbaka på om Die Hard 4.0 verkligen är filmen du ska se så säger jag, Absolut! Jag trodde Bruce skulle kännas aningen gammal och var lite tveksam på om konceptet skulle hålla för en fjärde rulle, men den var över álla förväntningar. Jävligt bra om man får säga så. 

Tillbaka i Umeå på torsdag. Vi ses då!


Kommentarer
Postat av: Linda

ha det super! Vi får ringas när du är hemma igen!

2007-07-09 @ 12:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0