Grattis mamma.

Idag är det mammas dag, så grattis på födelsedagen! Jag gratulerade ju redan igår, men en gång är ingen gång! Igår bjöds det på grillat och kladdkaka med glass. Att grilla blir lika gott varje gång, konstigt. Jag hann vinna i minigolf, förlora i kubb och inse att jag måste börja träna arm-musklerna för luftgeväret var grymt jobbigt att ladda! Kanske måste jag träna lite på siktet också, för kotten i trädet vägrade trilla ner! Jag kan dock säga till mitt försvar att det blåste ute.

Det har varit en riktigt händelserik helg i helgen. En stockholmsresa är nu bokad så imorgon ska jag traska ner till stan och plocka ut biljetterna. Sedan är det även en ikearesa på gång redan på onsdag. Frågan är bara om vi ska åka till Sundsvall eller till Haparanda för att se något nytt? Kanske göra ett besök på Alko?

Idag kan man säga att semestern börjar på riktigt, helgen har egentligen bara varit bonusledigt. Solen lyser så idag ska jag börja bygga min solbränna. Nydala, here we come.



"Du kom från ingenstans."

Kommentarer
Postat av: Linda

vem ska du till ikea med?

2007-07-02 @ 15:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0