Lördag.

Lördag. Sista helgen innan semestern är över. Back to work. Tiden går så otroligt fort, och kanske är det ett tecken på att jag haft roligt, men lite deppigt är det. Vaknade iallafall upp till klarblå himel vilket bådar gott för resten av dagen. Det är nämligen släktkalas idag där brännboll och grillning står på schemat. Hoppas jag träffar av bollen den här gången!

Igår kom mamma och pappa förbi med en "överraskning", min bärbara dator! Underbart. Det är riktigt snygg och jag tror det kommer att bli riktigt bra när den blivit fullmatad med all min musik, installerad och inkopplad. Tack pappa, jag längtar.

Resten av kvällen avnjöts med film och thé på balkongen. Hur mysigt som helst. Det är synd att det varit så dåligt väder, min balkong kommer inte riktigt till sin rätt med oväder.



"Det behöver inte vara någonting dåligt.
Ibland behöver man lite andrum."

Kommentarer
Postat av: Linda

Inte min balkong heller. Men idag kanske dte blir bra väder? I hope! jag ska ringa dej senare tänkte jag.

2007-07-21 @ 14:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0