Nytt rekord.

Sovmorgon kan vara hur skönt som helst, men varför ska man bli så seg av att ligga kvar i sängen och mysa? Livet är inte rättvist.

Idag har jag varit ner på stan och ätit lunch med Linda. Mycket trevligt. Jag hoppas det inte dröjer lika länge till nästa gång. Citronpastan med lax och räkor smakade otroligt bra.

Sedan klarnade vädret upp såhär lagomt till eftermiddagen så jag och Jonas styrde upp en runda minigolf som jag så fint vann! Jag satte faktiskt nytt personligt rekord så grattis till mig. Onödigt att slå 7 slag på sista hålet bara, annars hade jag haft en guldrad. Men det var roligt, det är det viktigaste. Och tack för blommorna, dom doftar underbart!

Harry Potter på bio igår var faktiskt en liten besvikelse. Den är ju fortfarande bra, det är ju Harry Potter. Men jag blir så less på att han aldrig växer upp. Han är för mesig. Jag hoppas han tar sig i kragen i sista två delarna! Nästa film på bio blir nog Shreek... väntar med spänning!




"Utan vänner skulle ingen välja att leva, även om han hade alla tänkbara ägodelar."
Aristoteles

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för lunchen babe =)

2007-07-19 @ 23:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0