Why lixom?

Jävligt störande. Men det spelar tydligen ingen roll hur länge jag tvingar mig själv att vara uppe, jag vaknar lik förbannat 7.00 varje morgon ändå! Varför är det så? Är det byggjobbarnas fel eller är det solljuset som ska få skulden? Det är tur att man är tjurig och kan somna om en timme eller så. Det är ju semester!

Jag har blivit bränd också. En dag i solen satte sina spår, en "fin" vit rand har skapats på min rygg, som i övrigt är röd och grann. Kanske får jag vända på steken lite oftare nästa gång. Och Sofia gjorde det, hon tog premiärdoppet! Imponerande. Jag antar att det blir min tur att följa i hennes fotspår nästa gång.

Pappa ringde igår och det blir visst ingen ikearesa förrens nästa vecka. Tråkigt, men ibland går schemat inte riktigt ihop, så jag förstår. Så nu blev jag plötsligt helledig hela veckan. Jag ska bara se till att bli av med snuvan och hostan och få tillbaka rösten så ska vi nog kunna göra något bra av denna vecka också. Sommarförkylning är ingenting att leka med, långdragna baciller. Skulle vara kul att kunna träna någon dag.

Kommentarer
Postat av: Linda

Förkylning är inget att leka med, jag vet! Och nu ska jag jobba, är avundsjuk deluxe på dig som får vara ledig i det fina vädret.. vi ses snart va?

2007-07-03 @ 14:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0