4 dagar kvar.

Midsommar slutade med fin-middag på balkongen med efterföljande fest hos grannen. I all enkelhelt. Och kameran var med såklart. Nu när jag äger en måste jag använda den till max, och visst lyckades jag fånga ett och annat tillfälle på bild. Det var även otroligt skönt att vara ledig dagen efter. Strålande sol och absolut inga planer. Det blev som en minisemester med sol på nydala och mjukglass.

Jag längtar verkligen till semestern. Jag vet inte hur många gånger jag sagt det nu, men det tåls att upprepas. 4 arbetsdagar kvar nu... Jag hoppas att veckan går fort!

Blev lite sugen på att spela krocket. Jag undrar just var jag hittar ett sånt, macken kanske?

Alltså, till jobbet nu då.


Jag hoppas vi ses snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0