Äntligen!

Så var den äntligen här... semestern!
Efter att ha arbetat sista dagen innan semestern kan det inte kännas annat än bra. Det har kanske varit den längsta dagen i mitt liv, men den tog slut. Imorrn ska jag bara njuta till 100%.

Efter jobbet blev vi bjudna hem till Emma på fika. Så fint hon har det och så god paj vi fick. Jordgubbar. Glass. Mycket mysigt, så tack för en bra avslutning på dagen.

När semestern väl kommer brukar den alltid vara fullplanerad, eller åtminstonde ha en del idéer och evenimangförslag på schemat, men inte i år. Det känns lite konstigt faktiskt, men också ganska skönt. Nu finns alla möjligheter och jag är säker på att jag kommer att ha det riktigt bra oavsett vad som händer. En sak har iallafall blivit bestämd, och det är att det blir en liten tripp till Stockholm även i år. Imorgon ska jag ringa och försöka mig på att boka någon typ av paketresa. Mys med god mat och shopping låter väl inte helt fel.

Vi kanske ses imorrn... :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill med ha semester!

2007-07-01 @ 22:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0