Arbetshelg.

Ännu en arbetshelg avklarad. Det är konstigt det där, men av någon outgrundlig anledning är det mest aktivitet den helgen man jobbar. Full fart kan man lugnt säga. Först 20års fest och sedan inflyttningsfest. Grattis Maria och otroligt mysig lägenhet du har Per.

Sen kan man ju också undra varför det är så otroligt tråkigt att städa? Det blir ju fint när man är klar, jag vet ju det. Man känner sig duktig och det doftar fräscht. Det tar egentligen inte heller speciellt lång tid. Men nej, fortfarande hopplöst tråkigt. Och det är precis vad jag måste göra ikväll. Det knastrar under fötterna när jag går, nu är det illa. Mot skurborsten!



Några timmar senare.

När man väl kommer igång då går det undan. Jag har inte bara städat utan även fått mattor på ballkongen, tack mamma. Och så är en av tre persienner på plats! Typiskt att min skruvmejsel skulle vara för grov, vem kunde trott nått sånt. Sängen har fått sig en liten täckmantel också! Det kommer bli bra det här, det är bara blommningen på ballkongen och lite kollage på väggen som saknas nu.

Kan man framkalla bilder via nätet?



Du är stark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0