Bra saker.

Om det fanns en lista på de tio bästa sakerna i världen så skulle "kramar" definitivt vara en av dom!

Och finvädret fortsätter. Jag var som ledsen tidigare över att jag måste jobba kväll hela veckan, men en sovmorgon kan vara minst lika uppskattad, om inte mer vissa gånger, som att få sluta tidigt.  Måste kanske inse att det är min tur att jobba nu, så bra helg som jag haft med långledigt och allt.

Veckans inköp blir absolut ett par persienner! Det har ju slutat bli natt har jag märkt. Det är ju sommarkväll hela natten. Klockan blir aldrig mer än sju känns det som. Ljust och ljummet. Det är en bra sak, det är underbart, men för att inte sömnen ska få sig en rejäl omgång behövs åtgärder.

Det finns ju is-latte och nu även is-chai fick jag erfara. Otroligt gott. Det är absolut värt att provas.



"Livet är som musik, musik är livet."



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0