Kameradax!

Nu har jag bestämt mig. En Olympus MY-760 blir det. Jag hoppas den finns kvar i röd, för lila var inte lika hett. Det blir perfekt, lagom till midsommar så jag kan fota solnedgång och trevlig sällskap (förhoppningsvis). Imorgon ska den troligen inhandlas. Jag längtar!

Kvällspromenader är underskattat. Så otroligt skönt. Och så mycket lättare att ta sig iväg om man får sällskap. Jag måste börja traska lite oftare känner jag.

Inatt blir en natt av oro och skräck. En lååång natt. Det spelar ingen roll hur många gånger jag går till tandläkaren, jag kommer aldrig att vänja mig vid Den stolen och Dom verktygen. Iiiiiiiiiiiiih. Och dessutom måste man betala pengar för besöket. Uh. Hoppas det blir ett snabbt besök.

Nästa problem (om man nu kan kalla det problem) är ju midsommar. Vad händer egentligen? Det verkar vara fler än jag som inte har någon aning i nuläget så vi kanske skulle styra upp nått, eller hur Jonas? :)

9 arbetsdagar kvar...

Kommentarer
Postat av: Linda

haha, du räknar verkligen ner dagarna :P

2007-06-19 @ 10:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0