Ledig dag.

Det är så typiskt. När man väl får en ledig dag så har man så himla mycket som måste göras för att man inte hinner när man jobbar. Ro och ingen vila, man hinner bara slappna av och planera en underbar sovmorgon så blir man brutalt väckt av telefonen :) Men ibland har nöden ingen lag.

Idag ska jag ner på stan och springa ärenden. Bland annat försöka framkalla lite bilder tänkte jag. Jag lyckades tyvärr inte göra en beställning via nätet när dom inte verkar kunna framkalla i svartvitt. Trist. Det hade ju varit enormt smidigt. Men är man petig så får man anstränga sig lite extra också.

Hoppas att regnet håller sig borta idag, och att jag inte blåser bort.
Björn, jag håller tummen så lycka till.


Hur? När? Var? Varför?
Det finns många frågetecken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0