Nedräkning.

Helt sjuuuukt vad snabbt jag cyklade hem idag från jobbet! Jag vet inte om det var takida i öronen eller längtan efter helg som var största bidragande faktorn, men en okänd extraväxel lyckades jag iallafall hitta! Det är helt klart nytt rekord, även om jag aldrig har försökt prestera på mina cyklingar till och från jobbet. Kanske måste jag ha haft lite medvind också?

Av totalt 15 dagar är det 11 arbetsdagar kvar till semestern. 11 dagar är inte så mycket egentligen, men om man ser helheten så innebär dessa 11 dagar jobb nästan varje dag. Det känns lite tungt faktiskt. Men man ska vara tacksam att mam faktiskt har semester, det är ju inte alla som har det vad jag förstått.

Så imorgon alltså, äntligen ännu en ledig helg! Har försökt att styra upp lite grillning och kanske lite sällskapsspel imorrnkväll så jag hoppas på det. Välkomna välkomna. I övrigt ser helgen ganska så oplanerad ut. Tänkte försöka mig på att komma iväg och kika på en kamera som jag så fint tänkt investera i. Jag måste ju kolla utbudet så jag köper en bra kamera som framförallt inte är en klump! 

Tavlorna är på väggen och blomkrukan står på ballkongen. Och visst blev det bra? Godkänt?
Såg även att byggarna jobbat lite på övertid ikväll och rullat ut färdigt gräs här nedanför. Tack säger vi för det.



"Livet är inte en fotbollsplan som ska rusas fram över,
utan en trädgård som ska skötas."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0