Oceans 13.

I tisdags när jag jobbade flög det in en svala i butiken. Vi har väldigt högt i tak så efter en haltimmas jagande med håv togs beslutet att den tyvärr måste dö för att inte utlösa rörelselarmet under natten. Så det blev fram med luftgeväret. Dramatiskt. Men det gick snabbt och smärtfritt, ett skott, mitt i bröstet. Pang. Död. Bra skjutet!

Varför ska det alltid vara så otroligt lång reklam när man går på bio. Det håller på i minst 15 minuter, kanske längre. Vi som inte har någon diceplin hinner ju äta upp allt godis och nästan bli kissnödig innan filmen ens börjat. Fast reklamen var inte helt i onödan, för dom visade en snutt av kommande shreek-film. Dom är så mysiga och det verkar som om tredje filmen blir i samma höga klass som tvåan. Den vill jag absolut se! Igår var det Oceans 13 som stog på biljetten. Helt okej faktiskt. Samma tema och samma otroligt duktiga skådespelare. Kanske blir det en 14 också?

Jag vet inte om jag sa det men nu är iallafall kameran köpt. Det blev en blå, men de är ganska fin den med, och fungerar säkert lika bra. Batteriet är laddat och klart så ikväll kanske det blir en premiärbild!

Idag är det arbete som gäller, ovanligt, och ikväll ska jag äga i minigolf! Moahaha.

7 arbetsdagar kvar... du anar inte hur mycket jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag förstår hur mycket du längtar!

2007-06-21 @ 10:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0