Se men inte röra!

Ett ovanligt vanligt uttryck får jag väl ändå påstå. Men gud vad jobbigt det är i verkliga livet! Nära men ändå så långt bort. Jag har nog inte tänkt på hur svårt det är att hålla tyglarna när det är något man verkligen vill ha. Inte förrens nu.

Underbara sol. Jag vet att jag haft långhelg, fredag lördag söndag. Men helgen känns som en vecka lång. Den bara fortsätter och fortsätter. Och tro inte att jag klagar. Nej, jag njuter för fulla muggar. Jag har haft en otroligt underbar helg. Mycket glass, lite solbrända kinder och trevligt sällskap. Fick dock inte möjlighet att göra sommarens premiär i minigolf, men kanske till veckan någon?

Jag har hunnit vara hemma och målat lekstugan också. Vitprickig i hela ansiktet men de är ju lite charmigt. Det ska synas att man gjort nått. Plockade fram mina gamla fotbollsshorts också, men jag lämnade tyvärr fotbollstalangen kvar på hyllan. När jag skulle  kicka lite boll på gräsmattan, vilket för övrigt var väldigt kul, insåg jag ganska snabbt varför jag la ner den sporten. Jag blev helt enkelt inte någon Zlatan!

Och äntligen fungerar mitt internet igen. Att man inte ska få dra ut kabeln från datorn utan att det ska kruppa. Ringde iaf till kommunicera och vips var det fixat. En endaste knapptryckning sa han. Dumt att man inte visste det igår!


Vissa känslor går inte att beskriva med ord!


Kommentarer
Postat av: Linda

vad är det du inte kan hålla tyglarna ifrån?

2007-06-04 @ 20:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0