Slö, ja!

Man ska inte träna när man verkligen inte är peppad! Det blev dagens senario då jag släpade iväg mig på ett bodypump-pass men inte fullföljde hela träningspasset. Det har varit en otroligt hektisk dag på jobbet, men endast en lugnt stund och det var på min rast, så det var inte så konstigt att orken inte fanns. En sak är klar och det är att imorgon blir det inte en tillstymmelse till träning på mitt schema iallafall.

Regn och regn, och åter regn. Man blir som lite slö och dyster när det är sånt här väder. Tur att det regnar nu, för till helgen när jag är ledig vill jag ha solen tillbaka.

Så ikväll blir det alltså att slänga sig framför tvn, och det finns risk för att jag blir kvar där tills imorgonbitti.

Linda, vi ses imorrn nu va?

3 dagar kvar...


Kommentarer
Postat av: Linda

Vi ses idag ;)

2007-06-26 @ 13:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0