Sommarsnygg.

Så var det äntligen dags. I tisdags bokade jag klipp och färg-tid får mitt kaluffs till hår. Hela veckan har jag nu gruvat för att jag inte vet hur jag ska klippa det. Kort? Långt? Kort? Långt? Shit vilken ångest. Jag har ny frisör också så jag hoppas hon är riktigt initiativrik och kan hjälpa mig att ta ett bra beslut. Ljust ska det iallafall bli. Sommarsnygg förhoppningsvis! I let you know how it goes.

Att bo på en byggarbetsplats är inte alltid så kul. Man vaknar samma tid varje morgon och vet att nu är klockan 07.00. Igår var klockan bara 06.50 när jag vaknade. Jag blev nästa lite irriterad, att bygggubbarna (och en byggtjej faktiskt) inte kan hålla sig efter schemat. 10 minuters sömn är ju ändå 10 minuter. Men det är inte bara negativt. Det börjar nämligen bli så gott som färdigt. Buskar har planterats, jord har lagts och cykelparkeringen är asfalterad. Det kommer nog bli riktigt bra när det är färdigt.

Strålande sol idag och vädret talar gott inför helgen. Jag funderar starkt på att ta en premiärtur på minigolfbanan i helgen. Det är ju så grymt kul. Lite jobbigt att tävlingsmänniskan i mig inte kan hantera när det går dåligt bara.

I kväll blir det familjegrillning som jag själv bjöd in mig på. Trevligt. Men först.
Mot frisören... och vidare...

Kommentarer
Postat av: Linda

jag vill se håret!

2007-06-01 @ 14:29:21
URL: http://lindie86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0