Tc, nya stället?

"Vad som helst kan hända" var precis vad jag skrev om vad som skulle hända idag. Och ja, allt möjligt hände kan man nog säga.

Idag och framförallt ikväll, har jag träffat väldigt mycket nya människor. Det är otroligt kul med nya ansikten. Det ena mötet bättre än det andra, men iallafall. Dagen spenderades på stan med lunch i parken. Kollade in den nya playan som byggts i broparken, mysigt. Kikade in snoken på expert där jag fick rekomendationer om en kamera. Den var färgglad men tyvärr bara en röd kamera kvar, måste jag skynda mig nu kanske? Och sedan hann jag med lite musik i döbelns park också. Lite solning och middag innan tjejorna kom och kvällsmös på balkongen. Vi styrde vår kos mot TC och den nya klubben som öppnade ikväll, och jag har förstått att vi kom i precis rätt tid för sen blev det tjockt med folk och lång kö. En in, en ut. Aningen litet dansgolv men ack så bra med uteservering.

Kvällen var annorlunda, kanske inte riktigt det slut som jag hoppats på, men vi hade underbart kul. Nu har jag ätit rester från gårdagens grillning så magen känns minst två storlekar större. Kommer nog somna gott. Dröm sött...



"Öppna ögon, lätt på foten.
Skenet kan bedra."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0