Trevlig kväll.

Just hemkommen från en trevlig grillkväll med god mat och fint sällskap. Några öl och mycket skratt gav en alldeles lagomt bra start på helgen. Det uppstod en viss tre-kamp under kvällens gång som mitt lag så fint hamnade på andra plats i, av totalt tre lag okej då! Men än är det visst inte uppgjort. Jag har väl tävlingsnerven på helspänn sålänge.

Det är otroligt vad lite som behövs för att humöret ska vända från toppen till botten. Har ni tänkt på det? Jag vet inte varför, av egentligen ingen rimlig anledning. Men ibland har man kanske för höga förväntningar? Ibland blir man kanske bara lite besviken. Allt blir ju inte alltid som man tänkt sig.

Lördag imorgon, och hur ska den spenderas? Gärna sol. Gärna en god vän. Jag antar att allt kan hända.

Kommentarer
Postat av: Linda

sol är det =) jag har jobbat nu och funderar på att gå ut och gå eller något, men det blåser jättemycket här i h-sund...

2007-06-16 @ 14:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0