Borta bra men hemma bäst.

När man en gång flyttat hemifrån är det nästa omöjligt att flytta hem igen. Inte för att man tycker mindre om sin familj eller vantrivs, utan kanske framförallt för att man insett att man kan ta hand om sig själv och hur otroligt skönt det är att få göra allt på sitt eget vis. Men föräldrar kommer nog alltid på något sätt att se sina barn som barn och just därför kan man bli tokigt.

Men det finns ändå ingenstans som jag sover så bra som i min gamla säng i mitt gamla rum. Helt oslagbart. Varför är det så? Är det tryggheten som gör det eller är det bara så att min säng är så jäkla skön?

Solen lyser idag också. Eftersom vi börjat sälja glass på jobbet finns nu möjligheten att köpa glass på lunchen och gå ut i solskenet ett par minuter. Igår var en sådan dag och om vädret fortsätter såhär känns det som om igår inte var sista gången. Man får passa sig så man inte hamnar i glassfällan. Fast jag måste erkänna att den var värd varenda krona.

Ha en underbar dag vänner. Ut och lapa sol.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Visst är det underbart ute =)

2007-03-27 @ 11:07:43
URL: http://ciline.blogg.se
Postat av: Linda

Jag lapar sol på balkongen för fullt. wunderbarrt!

2007-03-27 @ 14:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0