Flyttning.

Det finns vänner, och så finns det riktiga vänner.
Vi satt och diskuterade det härom dagen och det där var precis vad vi kom fram till. Se till att ta vara på de riktiga vännerna för de är dem du ska ha med genom livets "bergochdalbana", i vått och torrt. Se till att det är någon som du kan lita på.

Att flytta känns grymt spännande. Nu är det inte ens två veckor kvar. Jag ska få min alldeles egna lägenhet, och köpa mina alldeles egna saker att fylla den med. Jag får städa bort min alldeles egna smuts, och jag får plantera min alldeles egna doft i lägenheten.
Men allt är inte roligt, varför måste man packa? Och jag som inte har några saker, hur kommer det sig att jag fyller kartong efter kartong? Med vad? Skräp? Det är otroligt vad mycket onödiga prylar jag samlat på mig, och till vilken nytta? Det kanske har blivit en och annan "bra att ha"-sak för mycket under årens lopp helt enkelt.
Men nu ska det bli ordning och reda på livet, inte bara vad gäller materiella ting. Flyttningen blir för mig som en nystart kan man säga, och jag hoppas att jag ska trivas!

Inget varar för evigt - inte ens dina problem.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är peppad på att du ska flytta =)

2007-03-21 @ 15:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0