Prison Break.

Nu sitter jag här i min lägenhet och inväntar den så otroligt populära tv-serien Prison break. Med stor spänning ska väl tilläggas. Det är inte ofta som man tillåts fastnar för en serie som är så bra och genomtänkt, och så otroligt spännande, varje avsnitt!
Varje vecka byggs nya problem upp, nya utmaningar som de ska ta sig ann, och man får reda på ytterligare något som gör att man förstår hur allt hänger ihop. Underbart.

Min fruktan är nu... När tar serien slut? Ska detta också bli en sån där tv-serie som bara fortsätter säsong efter säsong, blir mer och mer uttdragen, för att tillslut tappa alla sina tv-tittare som gett upp pga att serien inte kommer någonstans?

Jag hörde rykten om att de här skulle vara sista säsongen. Det känns som något jag har hört förut, men jag hoppas verkligen, för seriens och alla trogna tittares skull, att detta verkligen är sista rycket! Snälla, låt de bli en serie med ett bra avslut som vi kan minnas. Ska man inte sluta medan man är på topp?

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har inte sett ett avsnitt av PB, men alla säger att den är bra.. kanske ska ladda ner och börja se den från början?

2007-03-05 @ 22:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0