Sommartecken.

Årets första mjukglass är nu köpt och uppäten. Jag tror aldrig att jag varit sähär tidigt ute, men den var lika gudomligt god som jag hade hoppats på. Önskar dock att den hade räckt lite längre än den gjorde. I och med mjukglassens tillträde kan man också säga att man gett klartecken för sommaren. Det må vara mars fortfaramde, men sommarkänslorna blir fler och fler och solen strålar med sin värme. Nu är det inte långt kvar.

Däremot tycker jag att vissa människor är lite väl lättklädda. Låt oss inte överdriva. Vi må vara påväg mot sommartider, men stoppa undan shorts och linne några veckor till va?! Vindpustarna är ännu kalla.

Mitt sista busskort är snart utgånget och cykeltiden väntar. Jag längtar så otroligt mycket, det är en sån frihet att cykla. Speciellt då i Umeå som är lite av en cykelstad. Med cykel är det nära till allt, tidsmässigt iallafall. Så har du ingen cykel är det absolut tid för en nu!

Sist men inte minst säger jag bara välkommen solglasögon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min cykel har punktering, typiskt nog.

2007-03-30 @ 18:12:10
Postat av: Linda

uppdatering?

2007-04-03 @ 13:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0