Brännboll.

Bara solen lyser är det som att hela världen ler. Det blåser visserligen kallt, kylan ligger i luften, men sålänge solens strålar når vårt samhälle ler vi allihopa som stora fån. Otroligt härligt.

Jag tog ett stort beslut idag. Jag är numera bunden till 12 månaders hård träning på iksu. Trots att slantarna sinar lånade jag pengar av min mor och investerade i ett träningskort. För visst är det en investering? En livförsäkring som min mamma så fint kallade det. Det var bra sagt, för det blir mitt sätt att må bra. Imorgon är kortet aktiverat så då är det bara att boka in sig på nått roligt och spännande!

Vi ska ju spela på Yran nästa helg och har fortfarande inte tagit oss i kragen och tränat slå lite brännboll och ta lite lyror. Så ikväll blev det äntligen av. Solen sken. Det är så roligt. Men så bra vet jag inte om vi va? Är vi verkligen anmälda? Haha. Som Emelie så fint sa; "Det är ju en anledning till att få dricka öl iaf." Vi får se hur det slutar, men vi spelar.



Du är galet bra!

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt med träningen. Jag har ju mitt kort till 18 juni sen kommer jag igen i höst!

2007-05-17 @ 22:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0