En kram tack.

Ett par konstateranden helt enkelt;

  • Ett känt ansikte på besök på jobbet kan verkligen göra en hel dag. Tack du.
  • Frukt är kanske den bästa tillgången på jorden. Gott i alla former. 500 gram om dagen är rekomendationerna, uppnås hur lätt som helst.
  • Jag ska inte bli busschaffuör, den saken är klar!
  • Vissa dagar behöver man helt enkelt en kram!
  • Jag har insett att singel i sommar kan innebära både för och nackdelar. Just nu känns de mest som nackdelar. Varför måste alla par va så söta hela tiden? Fast tro inte att jag klagar. Jag trivs och mår.
  • Det är numera löv på träden, det enda som saknas är värmen!
  • Bli inte förkyld, det är ingen bra idé.


 

"Det spelar ingen roll hur sakta du går, sålänge du inte stannar."

Kommentarer
Postat av: Linda

Förkylning kills you, helt klart!

2007-05-11 @ 23:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0