Förkylning.

Jag vet inte om det är värst att halsen värker, snoret rinner och hostan tar kål på en. Eller att man är så fruktansvärt trött i kroppen att man knappt orkar ta trappen upp till lägenheten på första våningen! Usch.

Att vara sjuk är verkligen ingen höjdare. Jag skulle ha haft någon som kunde tycka lite synd om mig och ta hand om mig när jag känner mig som risigast. Laga lite mat åt mig, krama mig, hålla mig sällskap.

Nu finns det ingen sån person för jag bor här helt själv i min etta. Min lilla håla. Min underbara lilla håla. Linda däremot har en sambo som kan pyssla om henne, det är bra för hon är mer sjuk än jag. Jag hoppas att vi blir friska snart.

En annan nackdel med att vara sjuk är att jag inte kan träna. Jag som precis hade köpt träningskort för en månad och som jag hade tänkt utnyttja till max. Hur går det om jag blir sjuk i en hel vecka? En månad har ju bara 4 veckor i sig, max 5.

Det här är inte bra, jag ska verkligen göra allt för att rehabilitera så fort som möjligt. Jag ska prova allt. Vitlök. Honung. The. Soppa. Whiskey. Har jag glömt något?

Kommentarer
Postat av: Kii

Det är synd om dej. Här kommer massor med kramar!!!!!!!!!! Känner du?

2007-05-03 @ 10:25:30
Postat av: Linda

Vi ska vara friska tills imorgon! Jag sov fram till halv ett idag, ska snart på apoteket och löpa nässpray hade jag tänkt. Dessutom ser jag på Bonde söker fru, haha.

2007-05-03 @ 13:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0