Gärngäng.

Det är svårt att vetá vilka som är ens riktiga vänner och vilka som bara hänger på pga uppmärksamheten. Jag läste ett ordspråk för inte så länge sen...

"Fråga dig på fullaste allvar om de människor du umgås med lyfter dig eller drar ner dig."


Jag har funderat på det där och ikväll tror jag att jag hittat mitt gärngäng, eller iaf delar av det. Ibland tar det ett tag att se vad som är på riktigt och vad som inte finns egentligen.

Efter ikväll pratar jag som en man i 50 års åldern som rökt på i 40 år av sitt liv, sväljfunktionen funkar inte och jag craschade med cykelt utför en backe med skrubbsår överallt, men jag har haft trevligt och alla jag träffat ikväll är så grymt underbara människor.

Kommentarer
Postat av: Linda

Du och jag mot världen!

2007-05-01 @ 12:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0